روح نارنجی‌اش را در دماوند جا نهاده است



مرگ هر انسان جانم را می‌کاهد زیرا که با تمام بشر در هم آمیخته‌ام

و بدین سان هرگز نمی‌پرسم که ناقوس برای چه کسی می‌نوازد چرا که می‌دانم برای توست...    

(ارنست همینگوی)

ساجده کشمیری دوست عزیز و شاعرمان بر اثر سانحه در قله دماوند به رحمت ایزدی پیوست.

نظرات 34 + ارسال نظر
majid 1388,03,06 ساعت 08:27

سلام وب خیلی خوبی داری داداش خواستی یه سر هم به ما بزن خواستی لینک من رو تو وبلاگ بزار تو قسمت نظرات بنویس من هم لینک میکنم و با لینک کردن وبلاگ ما امار بازدید وب خود را روزانه تا 500 افزایش دهید.
با تشکر از شما

www.webhacker.blogfa.com

درد را از هر طرف بخوانی درد است

اشکمو در آوردی حسن

روحش شاد ...

مسافر کوچولو به سیاره خود بازگشت

به جایی که همه با زبان شعر او حرف می زنند

گفتم شاید توی بهشت همه مثل شعر تو حرف می زنند
گفت کسی که در آتش می سوزد اینگونه حرف می زند
زمین جهنم تو بود و تو بالای کوهها می رفتی تا از جهنم فرار کنی

[ بدون نام ] 1388,03,06 ساعت 08:56

روحش شاد :(((
من مردم از این عکسا نذارینا بچه ها میان اینجا گریشون می گیره :(((
دلم گرفت

پرنده رفتنیست پرواز را به خاطر بسپار..... روحش شاد

ایمان.ر 1388,03,06 ساعت 10:20

من دیشب با خبر شدم بد از شامی که به دوستام دادم بخاطر قبولی ارشد. خیلی خوشحال بودم. وقتی امدم خونه بهم گفتن بعدش به خیلی چیزا فکر کردم چیزای که نه ربطی به انتخابات داشت نه قانون اساسی واقعا کتاب قانون اساسی توی همچین مواقعی شبیه کتاب جک میشه

سلام
یاد مهربانیهایش بخیر.
... امیدوارم و از خدا می خواهم که حقیقت نداشته باشد.
... و هیچ.

لی 1388,03,06 ساعت 10:22 http://www.leee.blogsky.com/

روحش شاد...

شب‌های برره 1388,03,06 ساعت 10:58

سریال شب‌های برره واقعا یادش بخیر
سریال خوب و به یاد ماندنی بود
http://www.shahrvandshop.com/post-27.aspx

wooosvw 1388,03,06 ساعت 11:01

((همیشه پیش از آنکه فکر کنی اتفاق می افتد

باید برای روزنامه تسلیتی بفرستیم)).

[ بدون نام ] 1388,03,06 ساعت 11:12

جنبش۱۰۰حامی میرحسین موسوی
www.100haminbnd.blogfa.com

[ بدون نام ] 1388,03,06 ساعت 12:07

3نفر از همراهان؟ آقای مهدی معماری هم درگذشتن؟

ماه لی لی 1388,03,06 ساعت 13:11

مرگ پایان کبوتر نیست

راستگو 1388,03,06 ساعت 13:20

بسم الله الرحمن الرحیم
با سلام
انجمن سایت راستگو یک سایت تفریحی، فرهنگی، علمی و ... است که می توانید مطالب مفیدی در آن پیدا بکنید.
با عضو شدن در انجمن راستگو و فعالیت در آن می توایند از امتیازاتی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، استفاده کنید.
آدرس انجمن راستگو: http://forum.rastgo.com
جوایزی که به کاربران فعال تعلق می گیرد، در لینک زیر قرار دارد:
http://forum.rastgo.com/ndash-t1949.html

موفق باشید

ای انسان تو را آفریدیم وکلمه را راز وجودت قرار دادیم .

چه بسا که غافل از آنند

و چه اندک که خویش را در آفرینشی نو


از کلمه زادند .

روحش شاد باد

[ بدون نام ] 1388,03,06 ساعت 15:42

آقای ترابی هم در این اتفاق در گذشت .

اپی 1388,03,06 ساعت 16:14 http://Api-Nowrozi.blogsky.com

شاعری دیگر بمرده ای خدا

روحش شاد ....

احسان 1388,03,10 ساعت 17:11 http://lakposht..blosky.com

یک شاعر مرد

باعرض سلام اقای بردال به لطف شما و دوستان فتوبلاگ جدیدم را راه اندازی کردم منتظر نظر دهی و تبادل لینک هستم

سه شنبه ساعت 15 بیمارستان خلیج فارس تشیع جنازه

[ بدون نام ] 1388,03,11 ساعت 22:25

روحش شاد باد در کنار پروردگار مهربانش


لطفا hojatamani.blogfa.com رو بخونید و منتشر کنید

حسن 1388,03,11 ساعت 23:02

سلام
خسته نباشید جناب بردال
آقای ذاکری(لاتیدان) سفارش کرده بود که درباره قالب وبلاگ با شما مشورت کنم. پرسش های خود را با ایمیلتان ارسال کردم.
ایام به کام

فراز 1388,03,12 ساعت 08:21


بهار رفتنی است و سیبهای سرخ پاییزی!
خزان نارنجی شعرهایش را به به برفها سپرد
یادشان گرامی برای او ُ فرخنده با لبخندهایش و آقای ترابی!

[ بدون نام ] 1388,03,12 ساعت 10:26

بهتر است این را هم لینک کنین آخه دور از انصافه این آقا تا زمانی که دانشجوی استاد بودن این گونه می نوشتن و الآن که کارشان تمام شده این گونه
http://www.riverart.net/notes/amani

[ بدون نام ] 1388,03,12 ساعت 11:18

از دست دادن آدمهای خوب خیلی سخته مخصوصا اونایی که ازشون خاطرههای خوبی داری مثل آقای ترابی

م 1388,03,12 ساعت 14:47




سلام. لطفا این مطلب را هم بخوانید تا کمی بیشتر فرق نقد تا دست نوشته های دوران مدرسه را دریابید.
http://newarts.blogfa.com/post-111.aspx

من 1388,03,12 ساعت 14:51 http://mymadhouse.blogsky.com

و بدین سان است که کسی می آید
و کسی می رود...


زندگی.>.>.>.>.>.>مرگ...
وای...
روحش شاد
بروزم

samad 1388,03,13 ساعت 12:16 http://kaghazkahi.mihanblog.com

زندگی صحنه یکتای هنرمندی هاست
هرکس نغمه خود خواند از صحنه رود
صخنه پیوست بجاست
خرم آن نغمه که مردم بسپارند بیاد

این آخرین دست نوشته ای بود که خانم معماری واسم قاب گرفت به من داد

هم ساجده کشمیری و فرخنده معماری و آقای ترابی همیشه نغمه هاشون بجاست و خیلی از مردم نغمه هاشون رو از یاد نمیبرند

من 1388,03,13 ساعت 15:00

و بدین سان است
که کسی می میرد
و کسی می ماند

سلام حسن عزیز ... بسیار متاثر شدم...
از دست دادن تک تک انسانهای اطرافم برایم سخت است، چه رسد به یک هنرمند...
ممنون حسن عزیز

[ بدون نام ] 1388,03,16 ساعت 02:42

سلام
نشست جوانان و وبلاگ نویسان با حنیف مزروعی شنبه ساعت 8 شب ، بین چهار راه رسالت و میدان صادقیه ،جنب خوابگاه دانشجویان (کوثر )،ستاد دانشجویی میرحسین موسوی

Motéaséfam Bardal jan
koja mitavanam bishtar az Sajédi békhanam
az France, Hamisheiran

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد