519


من با تو تنها نیستم

هیچکس با هیچکس تنها نیست

مارگوت بیکل

نظرات 10 + ارسال نظر

بسیار بسیار زیبا...

آزاد 1388,08,02 ساعت 22:24


پرواز
با تو
تا اوج
.
.
.
محشره!

کمنزیل 1388,08,03 ساعت 12:01

مرسیتم حسن تو تکی

هیچکس تنها نیست....
همراه اول....

پیمان 1388,08,04 ساعت 11:41 http://eshkat.blogsky.com/

احساس خوش یک رویا

موسا 1388,08,04 ساعت 13:33 http://zehneziba.blogsky.com/

همه تنها هستیم... تَن‌ها هستیم!

سلام
احساس تنهایی امکه.

بروزم ٬ خوشحال می شم از نظراتتون استفاده کنم...

سکوت 1388,08,07 ساعت 13:28

سکوت
سرشار از سخنان ناگفته است
از حرکات ناکرده
اعتراف به عشق های نهان
و شگفتی های بر زبان نیامده
در این سکوت
حقیقت ما نهفته است
حقیقت تو
و من !...

مارگوت بیکل

theone 1390,07,13 ساعت 23:38

سلام
شعر نگارش یافته شعری از احمد شاملو ست و ارتباطی با ترجمه ی آزاد ایشان از اشعار خانم مارگوت بیکل ندارد
شعر "تو را دوست می دارم " از مجموعه "هوای تازه" شاملو ست .
تقدیم به همه ی شما :


طرفِ ما شب نیست
صدا با سکوت آشتی نمی‌کند
کلمات انتظار می‌کشند

من با تو تنها نیستم، هیچ‌کس با هیچ‌کس تنها نیست
شب از ستاره‌ها تنهاتر است...



طرفِ ما شب نیست
چخماق‌ها کنارِ فتیله بی‌طاقتند

خشمِ کوچه در مُشتِ توست
در لبانِ تو، شعرِ روشن صیقل می‌خورد
من تو را دوست می‌دارم، و شب از ظلمتِ خود وحشت می‌کند.


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد