526


محسن مریدی دوست خوب و خلاقم ، وبلاگی به نام عکاسـُ (Akaso)  راه اندازی کرده است.

عکاسـُ محلی برای معرفی عکاس‌هایی‌ست که در هرمزگان فعالیت می‌نمایند.
برای ثبت نام در لیست شما میبایست , نام و نام خانوادگی , آدرس فوتوبلاگ به همراه یک عکس پرتره خود از طریق پست الکترونیک یا فرم تماس
برای او ارسال کنید.
نظرات 14 + ارسال نظر

ممنون حسن جان بابت معرقی ...
لطف کردی...

من 1388,08,23 ساعت 10:52

والا من ده ترمه دارم کشاورزی میخونم یه بار یکی از استادامون نگفت درخت هم میتونه حاجت بده!

امیر مسعود 1388,08,23 ساعت 21:45

سلام
مرسی از شما و محسن عزیز
دستتون درد نکنه

آزاد 1388,08,23 ساعت 22:47

لور در لور
عکس های اساتید که نقدی برشون وارد نیست
زیبا مثل همیشه

چه کار خوبی کرده، عکاسان هرمزگان خیلی فعال هستند کار همه هم عالی :)

آشنایی با دوربین Five D mark II ...
ویراش حرفه ای تصاویر

... 1388,08,27 ساعت 17:49

دلم را به دلش گره زدم
می گویند حاجت رواست
....

چارلی 1388,08,29 ساعت 23:05 http://charlli.blogsky.com

استفاده از عکس دیگران بدون اجازه عکاس از نظر شرعی چه حکمی دارد .

پیمان 1388,08,30 ساعت 10:44 http://eshkat.blogsky.com/

تاتر شهر و استعاره

سلام
انشا، الله حاجت رو می گیری
موفق باشید


۱- واقعیت گرایی ونمایش احساس درعکس
۲-چالشی به نام اشباع رنگ به روزم

سلام
از زحمتی که برام کشیدی بسیار سپاسگذارم.
نمی دونم چه طوری محبتهای همیشگی شما رو جبران کنم.
شاد باشید سرفراز.

سلام ، نظرتون راجع به دور سر هم جمع شدن وبلاگ نویسای هرمزگانی چیه ؟ یه جشن برای بلاگرهای هرمزگانی ؟ کسی می تونه ترتیب اینکارو بده ؟ کسی تو ارشاد آشنا داره ؟

سلام . من هم اومدم که با شما باشم اما با کمک و راهنمایی های شما که بتونم موندگار در کنارتون بمونم خوشحال میشم سر بزنید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد