خانه ای در روستای کنگ ، مشهد


چند روزی به اتفاق حسام الدین انصاریان و به دعوت کیارنگ علایی عزیز،

میهمان دومین جشنواره ملی عکس مشهد بودم.

در این دوره از جشنواره که با تغییراتی نسبت به دوره اول برگزار شده بود، عکس هایی خیلی خوبی از شهر مشهد توسط هیات داوران انتخاب و به نمایش درآمد

و در پایان کتاب نفیسی از آثار جشنواره که به چاپ رسیده بود در مراسم اختتامیه رونمایی شد.

به کیارنگ عزیز  و همه همکارانش در این جشنواره خسته نباشید میگویم.


عبدالوحید ذاکری ، دوست عزیز و هنرمندم در یک سانحه رانندگی در جزیره قشم

به همراه همسر گرامی اش جان خود را از دست داده است.

این سانحه تلخ را به خانواده های محترمشان تسلیت میگم و براشون صبر آرزومندم.

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام دوستم خوبی چرا بعضی ها از رپر های 0098 خوششون نمیاد به من بگو خواهش میکنم چون ما قدرتمون را نشون ندادیم من یه لینک باکس درست کردم که قدرتمون را نشون بدیم تا هم امار وبلاگت بالا بره هم قدرت رپ الان ماه رمضان هستش یعنی بیا دست در دست هم دهیم قدرت رپ را بالا میبریم
اگر موافقی اول در قسمت پایین لینک باکس کد لینک باکس ما را در پایین یا اخر ویرایش قالب خودت کپی کن و بعد ارسال لینک کن
ممنون میشم کد لینک باکس ما را بذاری تو وبلاگت

چاکرتم

سلام دوستم خوبی چرا بعضی ها از رپر های 0098 خوششون نمیاد به من بگو خواهش میکنم چون ما قدرتمون را نشون ندادیم من یه لینک باکس درست کردم که قدرتمون را نشون بدیم تا هم امار وبلاگت بالا بره هم قدرت رپ الان ماه رمضان هستش یعنی بیا دست در دست هم دهیم قدرت رپ را بالا میبریم
اگر موافقی اول در قسمت پایین لینک باکس کد لینک باکس ما را در پایین یا اخر ویرایش قالب خودت کپی کن و بعد ارسال لینک کن
ممنون میشم کد لینک باکس ما را بذاری تو وبلاگت

چاکرتم

موسا 1389,05,21 ساعت 18:08 http://dirya.blogsky.com/

سلام
سفر خون من باید خیلی بیشتر از اینها باشد. چه سفر فوق العاده ای خواهد شد با حضور دوستانی چون تو..

چی تو چی 1389,05,22 ساعت 05:37 http://www.chi2chi.net

salam
vebloge zibai darin
hatman be saite www.chi2chi.net sar bezan
age maiel be tabadole link hastin maro ba onvane {{ چی 2 چی ؟! }} link konid va badesh
onvane link va adrese saite khod rabegid ta maham linketon konim
ba oz viat dar in sait age faal bashid karte sharzh hedie migirin
hatman ozv shavid
ba tashakor
montazere hozore sabzetan hastim
felan by

kiyOOsk 1389,05,23 ساعت 14:28 http://kiyoosk.blogsky.com

سلام .
به ما بپیوندید !
اطلاعات بیشتر در :

http://ccu-cinema.blogsky.com/

گوج گنو 1389,05,23 ساعت 16:19

خدا رحمت کند آقای ذاکری رو برای فیلم اخیر ما خیلی زحمت کشیدند . روحش شاد

خواهشمندم به جمع ما بپیوندید ! ((امنیت شهر بندرعباس حق طبیعی ماست))
در صورت تمایل من را آگاه کنید .

سلام بلا مطلب بندرعباس شهربی دفاع به روزم

سلام...
خدا رحمتش کنه..

خدا رحمتش کنه .وروحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد