برای بهروز

برای بهروز

نظرات 13 + ارسال نظر

زیباست
منو یاد موسیقی سنتی می ندازه
رنگ و ذهنیتی که بهم میده عکس ...
پرنده رو موقع پرواز خوب شکار کردی ...

بهشب 1386,07,12 ساعت 10:10

سلام حسن خیلی دمت گرم و سرت خوش باد .

بسیار زیباست.
اون پرنده رو که داره می پره خیلی خوشم اومد البته بعد از سوژه اصلی که جای خودشو داره.

یه سوال دارم ..............چرا ماعکس میگیریم......آیا فقط برای دل خودمونه ..............یا نه باید از اون عکسی که میگریم بخوایم یه هدفی رو انتقال بدیم.......یا صرفن زیبایی عکس برامون مهمه .......به عنوان مثال من دراین عکس نمیدونم شما میخواین به چه هدفی اشاره کنید

ممنون

سلام
کوچک تر از اونم که ایراد بگیرم اما نظر میتونم بدم:

به نظر من کادر خیلی پایینه یعنی پایین تصویر میتونست بسته تر باشه. به هر حال من همیشه از عکسهاتون خوشم اومده
منتظر نظرات شما در مورد عکسهام هستم...
موفق باشید

سلام عکستون خیلی زیباست موفق باشی اقای بردال

سلام
خواهش می کنم . شما امر کنید ما در خدمتیم آقا حسن.

جغد بندری 1386,07,17 ساعت 12:40

تو فکر ماهم بش لور ...عکست جدیدن یا نه ؟...در هر صورت همیشه خاشی

سلام فتوبلاگ به روز شد. منتظر شما هستم

[ بدون نام ] 1386,07,24 ساعت 07:58

از joghd11 دیدن کن

تازه کاریم و منتظر راهنمایی شما

کهره 1386,07,25 ساعت 08:28

عکس شرجی محشر کبری وصغری کهره و....خیلی خوش دیدن

/to che hesi abaretet ei ax/kheyli bahalen kaa

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد