آینه‌ها‌ عنوان اولین نمایشگاه انفرادی عکس‌هام هست که از ۲۳ آبان تا ۱۰ روز در فرهنگسرای طوبی نگارخانه کورش گرمساری برگزار میشه. در این نمایشگاه ۳۰ عکس ارائه می‌شود که طی سال‌های 84 تا 86 عکاسی شده است.


نگارخانه کورش گرمساری: خیابان آیت‌الله غفاری . فرهنگسرای طوبی . طبقه سوم


زحمت طراحی پوستر را علی‌اصغر شعبانی کشیده است.


تشریف‌فرمایی شما و دوستانتان موجب خرسندی است.

نظرات 36 + ارسال نظر

با آش بیایم دیگه؟!D:

سلام
انشاالله که خودمان را میرسانیم .
موفق و پیروز باشید

همیشه پیروز باشید

کهره 1386,08,20 ساعت 15:30

عععع

سلام سعی می کنم حتما بیام و دیداری باهاتون داشته باشم موفق باشی اقای بردال

[ بدون نام ] 1386,08,21 ساعت 08:51

اینه ها در کجاست؟

اتام اگینم زحمت دو سالت و خسته ام نبی . بابت هلهلوکم دستت درد نکنت . فقط هامو لنز یادت نریت تا نرفتنتهران ایبگم بیارت. دستت درد نکنت.

وحدانی 1386,08,21 ساعت 16:05

سلام حسن جان
بهت تبریک میگ
در اولین فرصت حتما میام

[ بدون نام ] 1386,08,22 ساعت 10:22

بهت تبریک اگم

مهاجر 1386,08,22 ساعت 13:00

سلام و خسته نباشی آقای بردال ..
پس دلیل اصلی گرفتاری هاتون معلوم شد و لی ما دست بر دار نیستیم .
ما که همه جا مشتاق دیدار هنرنمایی های شما هستیم چه هنر دستهاو فکرتان ( پوستر جشنواره یادت نره تو رو خدا ) چه هنر دوربین و چشمهاتان !
منتظر عکسهای هنرمندانه شما هستیم .

مسعور 1386,08,22 ساعت 14:34 http://masoud61.blogfa.com

تبریک

سلام خیلی دوست داشتم بیام ولی خودت میدونی اونجا نیستم سعی کن عکسات رو تو وبلاگتم بذاری یا اگه شد عکسات رو تو تهران ی نمایشگاه بزنی اونجا برام نزدیکتره

در هر صورت از اینجا بهت تبریک میگم امیدوارم موفق باشی

من 1386,08,22 ساعت 18:32 http://mymadhouse.blogsky.com

پذیرایی هم داره؟

سلام حسن عزیز ... خیلی خوشحالم ... اگر برسم بندر حتماً میام ... ممکنه ۱یا۲ آذر بیام ... سعی میکنم حتماً بیام...
موفق باشی.

[ بدون نام ] 1386,08,23 ساعت 23:30

آمدنی ام به بین کنم

ستایش می کنم نگاه حسن بردال را..

[ بدون نام ] 1386,08,24 ساعت 19:08

ای خلق الله برید ببینید خان چکار کرده شن ٍ حباب انوش ٍ چندتا اسب بود چشماشونو در آورده و خلاصه کاری پرداخته...

خسته نباشی حسن جان

[ بدون نام ] 1386,08,25 ساعت 13:31

سلام اقای بردال متنتون ( در این نمایشگاه ۳۰ ارائه می شود) منظورتون ۳۰ عکس یا اثر هست که فکر کنم جا مانده شاید هم منظورتون چیزی دیگری است موفق باشید

سلام واقعآ عکس هاتون زیبا و جالب بود دستتون درد نکنه ما به جای ۱ بار ۳-۴ بار عکس ها رو دیدیم خیلی خیلی به قول خودمون بندری ها جون

[ بدون نام ] 1386,08,26 ساعت 01:37

سلام. فتوبلاگ لیتک با یه عکس جدید به روز شد . منتظر نظر و انتقادات شما هستم.
http://litak.blogsky.com
یا حق

سلام
خواهمت دید به چندین دلیل!

سلام
عکسها بسیار زیبا بودند . کارتون فوق العاده زیبا هست. مخصوصا عکس حباب ....خیلی حرفه ای و زیبا بود .
موفق و شاد باشید.

وحدانی 1386,08,27 ساعت 10:40 http://goranaz.blogsky.com

سلام حسن جان
آقا ما اومدیم
به قول معروف : حسنی به مکتب نمی رفت اگه میرفت جمعه ها میرفت ، جمعه بعد از ظهر بود اومدم و با در های بسته مواجه شدم ، البته گفتم چون جشنواره ضامن آهو هست باز باشه که نبود
اگه عکسات رو تو فتوبلاگ هم بزاری بد نیست
موفق باشی

سلام ...به همه سر کار اتنهادن ئو ؟ جون مه راستی بگه دوربین مخفی هسته نه ؟ مث لباس پادشا ههسته نمایشگات !

[ بدون نام ] 1386,08,28 ساعت 13:46

دوست گرامی انشالله موفق باشید وحضور شما رادرنمایشگاههای بین المللی شاهد باشیم نمایشگاه بسیار خوبی بود دبیدن کردم قربانت علیرضا بهاری دریا

مسعود میرزایی 1386,08,29 ساعت 15:19

وقتی به عکسا نگامیکردم میتونستم صدای اوازتوبشنومءتحریرت چه دلنشین بود.

سلام . وبلاگ بسیار جالب و دیدنی بود موفق باشی

سلام
خسته نبی
ولی مه همش یکنواختی و تکرار مدیدی

ماندا 1386,09,03 ساعت 14:02 http://www.mandaa.blogfa.com

سلام حسن آقا ...
من خیلی اتفاقی وارد سایت شما شدم و از دیدن عکسهای شما لذت بردم ...
عکسهای خاص و زیبایی هستن ....
حیفم اومد بدون خسته نباشید و دست مریزاد از اینجا برم .
هنرمندید خیلی هنرمند هر کس یه بار به عکسای شما نگاه بندازه به من حق می ده که تحسینتون کنم .
موفق باشید تا همیشه ...
بای

من هنوزا نه تونسته ام بیا کنم ... تا یکشنبه بر قراری ؟

سلام
تبریک می گم.
موفق باشید جناب بردال.

سلام
خوبین اغا حسن؟
اغا حسن من نمایشگاتون اومدم وای نتونستم خودتون و ببینم در صورتی که گفتن خودتون هم هستین!!!!!!
یه چیز دیگه...من فک می کنم شما می تونستین عکسایه جالب تری هم می تونستین بزارین
راستی تو اون دفترتون هم چیز نوشتم...
به اسم سحر
موفق باشین
بای

سلام

سلام
دریا استارت می خورد.
مرا ببین ! http://dirya.blogsky.com/

کهره 1386,09,08 ساعت 10:18

بیا این اینه رو تمیز کن خیلی لکه گرفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد