نظرات 10 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1386,09,22 ساعت 03:39

salam ka
nakhasta
kheyli kheyli jonen
moafagh bashi

سلام.

+ من رابط سرویس بلاگ ها (وابسته به نگار.آى ان تی) هستم. به این ترتیب با توجه به بازدیدی که از وبلاگ شما داشتم، از شما دعوت می کنم که به آدرس زیر مراجعه نمائید و با ما به تبادل لینک بپردازید.

+ خدمات رایگان حاضر
. هاست رایگان برای بلاگ
. ابزار رایگان برای بلاگ
. تبادل لینک
. رتبه بندی در بانک داده داخلی بلاگ ها

+ البته این سرویس شرکت ما به تازگی فعالیت خود را شروع کرده است ودر آینده نزدیک خدماتی مانند:
.امکان نمایش رتبه هفتگی بلاگ شما
.دریافت دامین رایگان
و ... ارائه خواهد شد.

کهره 1386,09,22 ساعت 09:27

اوکی

بهشب 1386,09,22 ساعت 12:35

اقای بردال عکس شما من رو خیلی شارژ کرد برم سیگار بکشم.

چکک اتگه از کارخونه ی پین ؟

سلام آقای بردال عزیز
عکست نگاه خوبی داره
ولی از نظر زیبایی خیلی با رنگ بندی تو کادر ارتباط برقرار نمی کنم
البته در مورد عکس از نظر فنی هیچ نظری ندارم کاشکی دوستانی که واقعا واردن بتونن در مورد کارات نظر بدن
به من هم یه سر بزن
قربانت بنیامین

سلام
دلم ایگفت.

سلام استاد بردال
فتوبلاگ جدید من راه اندازی شد. منتظر نظر شما دوست عزیز هستم.
http://www.karenjak.com/

مسعود میرزایی 1386,09,24 ساعت 06:18

حسن جان بابا دیگه موعد این عکسا به سراومده.حالابرو بخواب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد