نمایشگاه نقاشی‌‌های احمد کارگران

امروز سوم دی ماه ، نمایشگاه نقاشی‌های احمد کارگران در فرهنگسرای طوبی افتتاح خواهد شد. احمد کارگران در این نمایشگاه تازه‌ترین آثار نقاشی و چیدمان خود را که با استفاده از خاک‌های رنگی جزیره هرمز اجرا شده‌‌اند را به نمایش می گذارد. این نمایشگاه تا پانزدهم دی ماه 86 در نگارخانه کورش گرمساری واقع در فرهنگسرای طوبا ادامه دارد. احمد کارگران متولد ۱۳۵۲ بندرعباس و عضو هیئت مدیره انجمن هنرهای تجسمی استان هرمزگان است. وی تاکنون در قالب ۵ نمایشگاه انفرادی و ۴ نمایشگاه گروهی آثار خود را ارائه کرده است. بی‌شک احمد کارگران را می‌توان پرکارترین نقاشی این سال‌های هرمزگان دانست که علاوه بر آن با تلاش‌ها، برنامه‌ها و پیگیری‌های خود، حق بزرگی نیز بر گردن هنرهای تجسمی استان دارد.

نظرات 8 + ارسال نظر
من 1386,10,03 ساعت 13:16

پذیرایی هم داره ما بیایم؟
:)

باعث افتخار ایران و هرمزگانه
ما تنها کاری که از دستمون بر می یاد حمایت از این عزیزانه
و تشویق و ترغیب سایر هنردوستان
در جهت اعتلای هنر در استان
ان شا الله که مسوولین به فکر بیان و حمایتشون از هنرمندان استان به به جایگاه واقعی خودش برسه
در ضمن دست آقای بردال عزیز هم به خاطر اطلاع رسونیشون درد نکنه
یا حق

سلام بر شما دوست نازنین.خوشحال میشوم اگر به وبلاگ گپ شو سری بزنید.وبلاگ من درباره داستانهای فولکریک ایران وهرمزگان میباشد.
منتظر تشریف فرماییتان هستم.

100%

کهره 1386,10,05 ساعت 13:35 http://kahreh.blogsky.com

مندونست ولی الان که افهمی حتما اتام

با سلام و عرض خسته نباشید.
جناب آقای بردال
من محسن مریدی هستم
من لینک شما رو در قسمت دوستان سایتم قرار دادم
اگه براتون زحمتی نیست لینک (گالری کازیکیا ) رو به کارنجک تغیر بدید.www.karenjak.com
متشکر و ممنون
محسن مریدی

سلام حسن عزیز.
اگر بتونم و فرصتی باشه حتماً‌ میام.
هم بتونم نقاشی ها رو ببینم و هم خودتو زیارت کنم.
موفق باشی.

فتوبلاگ لیتک با یه عکس زیبا از توکا به روز شده. خوشحال میشم نظرات و اشکالات عکس را از زبان شما بشنوم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد