سنگ نوشته‌ای در قلعه پرتغالی‌ها . هرمز

نظرات 24 + ارسال نظر

سلام
ترجمه ناکونی؟!

اگه اجازه بدین چشم، ترجمه هم می کنیم!

جالبه

D:

جرون 1387,03,19 ساعت 17:17 http://www.joroon.blogfa.com


سلام. خیلی خیلی جالب بود. تبریک میگم. سری هم به ما بزن. من لینکت کردم.

زیبا بود
اما کاش کمی راجع بهش چیزی نوشته بودید .
این جوری بهتر نمی شد؟

بله ، اگر اطلاعات بیشتری می نوشتم طبیعتا بهتر میشد. ممنون از توجه شما.

زهرا فخرایی 1387,03,20 ساعت 01:27

ممنون که سرزدید .

مسعود میرزایی 1387,03,20 ساعت 08:08

سلام حسن جان با نظر خانم فخرایی موافقم البته اگه اطلاعاتی راجع بهش داری که گمان نمیکنم!!!!!!!!!مخلصیم

مسعود عزیزِ؛ اینطور که پیداست نظراتت دیگه به عنوان مرجع داره مورد استفاده قرار میگیره. ببین تا کجا دارن به حرف‌های تو استناد می کنن.

همونی که مسعود جون گفت
ضمنا آپم سر بزن
ولی کاش یه رنگ سرد و سنگین بهش میدادی (ببخشید دیگه اینم یه نظر بود)

ممنون از نظر شما.

هابیل 1387,03,20 ساعت 13:39 http://habilart.blogspot.com

همیشه عکسهاتون زیباست .من نقاشم یه سری به وب بنده بزنی خوشحال میشم

حتما آثارتون رو می بینم. ممنون.

حس مردگی به آدم ادیت اینکه سنگ کج بودن خاشترن

بله دوست عزیز، مرگ جایی همین نزدیکی‌هاست و بوی مرگ نیز هم.

روح اله بلوچی 1387,03,20 ساعت 14:17

همونی که مسعود گفت !!!!۱۱۱۱۱۱!

از کارایی که تو زمینه ثبت تاریخ هرمزگان می کنی ممنون. خسته نباشی .

سلام
حیف این آثار داره از بین میره.
سنگ نوشته هم سنگ نوشته های قدیم.
موفق و پیروز باشید

هرمز 1387,03,20 ساعت 22:38 http://thirdeye.blogsky.com

احسنت . عکس بسیار عالیست

در متن سنگ نبشته به نام و زمان وفات یک پرتغالی اشاره شده است

همونی که روح الله بلوچی گفت !!!

- ولی رنگ عکست خیلی خوب بودن / فکر اکنم فقط با این رنگ به خودش نشون ادت .

faeze 1387,03,21 ساعت 08:58

salam axset kheyli khareji booden va rangish kheyli ghshangen aslan fek manake ghabro hormoz ighad khareji bashe kheyli ziban ma ke lezat mobo moafagh bashi

یه پیشنهاد دارم شما میتوانید در هر هفته یک عکس رو از بین فتوبلاگها و با رای خودتان انتخاب کنید بعنوان عکس برتر.صندوق رای شما هم میتواند هر هفته یک فتوبلاگ باشد.نظر خوبی؟من این هفته رو عکس مجید جمشیدی رو انتخاب کردم خیلی متفاوت.رو نظر فکر شود

نهنگ 1387,03,21 ساعت 16:21 http://www.nahang.blogsky.com

درود .آدم رو یاد خیلی چیز ها میندازه

سلام. خیلی خیلی جالب بود. تبریک میگم. من لینکتون کردم شما هم اگر خواستین ...

سلام
به نظر شما میشه یه سایت ایجاد کرد که همه فتو بلاگرهای حالا هرمزگانی عضوش بشوند و عکس هایشان را در آن نمایش دهند و در آن مثلا به نقد آثار همدیگر بپردازند و از حال هم با خبر شوند و مثلا امکان چت هم وجود داشته باشه و مثلا بصورت هفتگی یک عکس به عنوان عکس برتر هفته مطرح بشه و بعد از اساتید صاحب نظر در این زمینه بخواین اونو نقد کنند فکر میکنم کار عظیمی باشه که هنر عکاسی استان رو متحول کنه و یه انسجامی به کار هنرمند های متعهد استان بده و مسیر پیشرفت عکاسی استان رو به سوی افق روشنی هدایت کنه
به نظر شما امکانش هست؟
راستی شنیده ام شما طراحی سایت هم واردید ؟

گن جیش کک 1387,03,21 ساعت 22:35 http://http:/

ها این جزیره جنگ زده مانده تا هنوز ها ....ومی ماند!
به احتمال چشم های که کور رنگی دارن.مرسی

سری به من بزن خوشحال میشم منو لینک کنید چون خیلی گمنامم

غلامی 1387,03,22 ساعت 11:59

سلام
دیروز که این عکس رو دیدم با کارشناسان میراث فرهنگی در مورد این عکس صحبت کردم که براتون معنی اون رو پیدا کنم. جالبه که بدونین آنها از وجود این سنگ نوشته در جزیره هرمز اطلاعتی نداشتند و فقط نمونه آن را در هتلی در قشم یا قلعه پرتغالی های قشم دیده بودند...

چه خارجی؟؟!!؟!
از رنگش خوشم میاد..
آقای بردال آیا امکان داره که لینک کارگاه طراحی هرمزگراف را نیز به لینک های خود بیافزایید ما میخوایم جایی برای فعالیت هرمزگانی های علاقه مند به طراحی تهیه کنیم
اگر مایل به همکاری هستید لطفا در قسمت ارتباط با ما عنوان کنید
پیشاپیش ممنون.

هرمز 1387,03,27 ساعت 11:49 http://thirdeye.blogsky.com

سلام
این سنگ قبر را خود کارکنان میراث فرهنگی به قلعه هرمز انتقال دادند و از موضوع اطلاع دارند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد