ممنونم از همه‌ی دوستان و عزیزانی که به شکل‌های مختلف بر من منت گذاشتند و در برگزاری این نمایشگاه کمک کردند. امیدوارم بتونم روزی این محبت‌ها رو جبران کنم. تعداد این دوستان اینقدر زیاد هستند که اگر اسم تک تک‌ اونها رو بنویسم ممکنه اسم کسی از یادم بره و شرمنده بشم.

سپاس بیشتر از خدا ٬ بابت همه‌ی خوبی‌های بی پایانش ...


یادداشت مهران افشار از حضورمان در آزادی


نظرات 13 + ارسال نظر

دوست داشتم از نزدیک هنرتان را می دیدم

سلام کاش ما هم هستریم در نمایشگاه ایشالله در نمایشگاه های بعدی

زیارتی 1387,07,13 ساعت 17:28

این مجموعه عکس برای من علاوه بر زیبایی در شکل خود تفکر برانگیزه

جرون 1387,07,13 ساعت 21:59 http://www.joroon.blogfa.com


سلام ایده استفاده از انعکاس در آب خیلی جالب شده، راستی از تهران چه خبر؟ عکساتون رو چه طور میشه دید!!
موفق باشی

سلام. انشاالله تو پاریس نمایشگاه بنوسی ما بییم ببینیم. تهران که مونتونست بییم!!!

سلام
ای بابا حسن تو که اهل فوتبال نبودی....

گن جیش کک 1387,07,14 ساعت 10:23

به حرکت زده بلوز
به آب سصرد در مناقشه بدن....
موفق باشی

میرزایی 1387,07,14 ساعت 10:33

سلام
خوبی حسن جان
اصولا و من حیث المجموع شایدهم قاعدتا مخلصتیم!!!

یوخه 1387,07,14 ساعت 12:09 http://ukhe.blogfa.com

فوق العادهست
اون نفر اخر منو یاد احسان رضایی میندازه

زیبا خدائی 1387,07,14 ساعت 13:03

سلام آقای بردال
من نمایشگاه عکسهای شما رو تو خانه هنرمندان دیدم و امروز تو بلاگ گردی به صفحه شما رسیدم . منم عکاسی می کنم و تیر ماه یه نمایشگاه داشتم. از دیدن عکساتون واقعا لذت بردم.

سلام .سپاس رنگ قرمز عکس مثل قلب می تپد حس میکنم دریا آوار شده روی انسان

احسان رضائی 1387,07,14 ساعت 20:28

سلام خان
یوخه یعنی ما اقد ضایع ایم

بالاک 1387,07,15 ساعت 12:27

اگر همه باهم به صورتدسته جمعی از مسئولین بخواهیم (نامه نگاری)احتمالن قضیه با یک تعهد ار امیر حسین حل بشه.و این دوست بتونه با ادامه تحصیل و گرفتن مدرک به شهر خودش برگرده.این یک مووع کاملن اجتماعی و نیاز نیست دوستان از اینکه انگ سیاسی بودن بهشون بزنن هراسی داشته باشند.قرار نیست که تجمع کنیم فقط به درخواست که میتونه با انتخاب 3 نماینده یکی از دانشجویان یکی از هنرمندان ویکی از روزنامه نگاران جهت گفتگو با مسئولین مربوطه انجام بشه.البته بهتر که قبلش با امیر حسین مشورت بشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد