مهندس مسعود منصوری از دوستان بسیار خوب ما و از معماران بسیار قابل خوب است ، چند روزی است که وبلاگ خود به راه انداخته و برخی از نمونه فعالیت‌های طراحی خودش رابه نمایش گذاشته است.

مسعود که اکنون 30ساله است و کارشناسی ارشد خودش رو در رشته‌ی معماری از دانشگاه شهید بهشتی گرفته، به عنوان مدیر طراحی شرکت مهندسان ارگ بم کرمان و تدریس در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کند.

حجم زیاد و متنوع طرح بناهای مختلف از بازاری در لارستان و میدانی در بوشهر و مجتمعی در کرج تا مسجدی در نیجریه  و هتلی  در عربستان نشان از این است که هم او معمار پرکار و ارزشمندی است و هم از افتخارات حال و آینده‌ی هرمزگان است.

کارهای او را در اینجا ببینید.

نظرات 6 + ارسال نظر

جناب آقای حسن بردال،هنرمند ارجمند
این ستاد ضمن قدردانی از روحیه بخشی خالصانه جنابعالی و دیگر هنرمندان پرتوان استان به معماران جوان این خطه،که همواره چراغ راه آنان در طی طریق حرفه ای ایشان بوده است، دانشگاه شهید بهشتی را به جای دانشگاه امیرکبیر یادآور می شود.

متشکرم از توجه شما! تصحیح شد.
از آنجایی که علاوه بر معماران جوان طیف گسترده‌ای از جوانان دیگری هستند که نیاز به روحیه دارند، از شما تقاضا دارم فعالیت خود را گسترش دهید.

بالاک 1387,07,18 ساعت 09:40

مهندس مسعود منصوری سه تا (م) داره به علاوه (م) اول معماری میشه چهار تا.حالا همه باهم چهار تایها چهار تایها هی هی ...................................................خوش امدی اقای مهندس امیدوارم به ارزوهات برسی.

سلام.

فتوبلاگ با عکسی از ساحل دریای ملو به روز شد.
منتظر نظرات سازنده شما هستم.

سلام دوست عزیز
با مهمان ناخوانده به روزیم .

سلام بر شما

سلام
ای کاش فضا اجازه هنرنمایی به همه رو می داد.

مهدی 1387,07,20 ساعت 18:07 http://mahdiphoto.blogsky.com/

راستی آپیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد